Polityka prywatnosci
Klauzula informacyjna
Polityka prywatności | Strony internetowe | Formularz kontaktowy
Witaj na stronie Invest Biznes A. Onyszczuk S.K.A. Znalazłeś się tutaj, aby dowiedzieć się czegoś więcej o tym w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe. Poniżej znajdziesz informacje podzielone na sekcje tematyczne, dzięki czemu możesz korzystać z Polityki prywatności zgodnie z własnymi potrzebami.
Czym jest Polityka prywatności?
Polityka prywatności to materiał informacyjny przeznaczony dla osób, których dane wykorzystujemy w ramach naszej działalności. Prezentujemy w niej zasady na jakich będziemy posługiwać się Państwa danymi. Dochowujemy starań, aby materiały informacyjne były dla Państwa możliwie najbardziej konkretne i zrozumiałe. Dlatego staramy się przygotować dedykowaną politykę prywatności dla każdego, unikatowego procesu biznesowego. Polityka prywatności często funkcjonuje pod nazwą „klauzula informacyjna”.
Gdzie mogę zapoznać się z Politykami prywatności?
Możecie Państwo zapoznać się z Polityką prywatności na naszej stronie internetowej, pod adresem: www.aromasystem.pl, zakładka „RODO”.
Czemu i komu poświęciliśmy ten dokument?
Obszar: strony internetowe
Temat: formularz kontaktowy
Interesariusze: użytkownicy strony, którzy zdecydowali się skorzystać z formularza kontaktowego i przesłać nam wiadomość
Co oznacza skrót ”RODO”?
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Kto wykorzystuje moje dane osobowe (administrator)
Administratorem Państwa danych osobowych jest Invest Biznes A. Onyszczuk S.K.A. – KRS: 0000488041.
Zasady kontaktu
Możecie Państwo skontaktować się z nami pocztą tradycyjną oraz poprzez formularz kontaktowy.
Nasze dane kontaktowe
Invest Biznes A. Onyszczuk S.K.A. – 35-036 Rzeszów, ul. Dąbrówki 8; formularz kontaktowy: www.aromasystem.pl zakładka „Kontakt”.
Nasze zadania
Poniżej prezentujemy cele, które osiągamy w toku współpracy oraz podstawy prawne umożliwiające korzystanie z Państwa danych osobowych.
Promocja produktów poprzez marketing bezpośredni i przesyłanie informacji handlowych
Umożliwiamy Państwu wygodny kontakt za pomocą formularza internetowego, w sprawach dotyczących naszych produktów. Prowadzimy marketing rozumiany jako promocja naszych produktów oraz zapewnienie możliwie najlepiej obsługi klienta. Osiągamy to między innymi dzięki ułatwieniu Państwu możliwości kontaktu. Wykorzystamy Państwa dane osobowe, obejmujące dane kontaktowe oraz treść zgłoszenia. Spośród danych kontaktowych wymagamy wskazania adresu e-mail. Dodatkowo możecie Państwo wskazać również numer telefonu. Jeżeli zależy Państwu na bardziej spersonalizowanej komunikacji, możecie Państwo wskazać również swoje dane identyfikacyjne w postaci imienia i nazwiska oraz firmy.
Podstawy prawne
- Rodzaj podstawy prawnej: promocja produktów poprzez marketing bezpośredni i przesyłanie informacji handlowej to nasze uzasadnione interesy prawne.
- Podstawa prawna: art. 6. ust. 1. lit. f) RODO w związku z art. 10. oraz 4. Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną i art., 172. Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne.
Katalog danych osobowych
Poniżej prezentujemy Państwu katalog danych osobowych, które wykorzystujemy w celu realizacji naszych zadań.
Dane użytkowników strony, którzy przesyłają swoje zgłoszenia za pomocą formularza kontaktowego
1) Podstawowe dane identyfikacyjne: imię i nazwisko, firma.
2) Dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu.
3) Data i treść zgłoszenia.
Jak pozyskujemy dane?
Państwa dane osobowe pozyskujemy bezpośrednio od Was. Podajecie je Państwo w treści formularza kontaktowego, gdy redagujecie swoje zgłoszenia.
Kto otrzyma dane osobowe (odbiorcy danych)
Poniżej prezentujemy kategorie odbiorców, którym udostępnimy Państwa dane osobowe w trakcie realizacji naszych zadań.
Dostawcy poczty elektronicznej
Poczta elektroniczna jest naszym podstawowym środkiem komunikacji wewnętrznej. Upoważnieni pracownicy przekazują sobie informacje niezbędne do realizacji zadań służbowych poprzez wiadomość e-mail. Ponadto, tą drogą prześlemy Państwu odpowiedź na Wasze zgłoszenie. Informacje przesyłane pocztą elektroniczną są zabezpieczone. Dostawca usługi pocztowej pośredniczy w przekazaniu wiadomości pomiędzy nadawcą a odbiorcą, przechowuje i zabezpiecza korespondencję oraz zapewnia serwis.
Kancelarie adwokackie, radcowskie i doradztwa prawnego, które zapewniają nam pomoc prawną
W niektórych sytuacjach potrzebujemy uzyskać pomoc prawną, aby prawidłowo wykonywać nasze zadania. Dane osobowe udostępniamy w przypadku powstania problemu prawnego w należytym rozpatrzeniu Państwa indywidualnej sprawy albo zaistnienia sporu. Umożliwia nam to załatwianie Państwa spraw zgodnie z literą prawa.
Okres przechowywania danych osobowych
Państwa dane osobowe przechowujemy przez ogólny okres przedawnienia roszczeń. Wynosi on 6 lat, zaś w sprawach dotyczących działalności gospodarczej – trzy lata.
Dlaczego przechowujemy dane osobowe?
Przechowujemy Państwa dane osobowe, aby móc dochodzić roszczeń oraz bronić się przed nieuzasadnionymi roszczeniami.
Państwa uprawnienia
W związku z tym, że wykorzystujemy Państwa dane osobowe, przysługują Państwu określone uprawnienia. Poniżej prezentujemy listę uprawnień mających zastosowanie w związku z zawarciem kontraktu. Opisujemy również na czym one polegają oraz kiedy i w jaki sposób możecie Państwo z nich skorzystać.
Prawo dostępu do danych
Możecie Państwo dowiedzieć się czy dysponujemy Waszymi danymi osobowymi, jakie są to dane oraz w jaki sposób posługujemy się nimi. Możecie Państwo także uzyskać kopię swoich danych osobowych.
Odmówimy wydania kopii danych osobowych, jeżeli jej wydanie w danym przypadku niekorzystnie wpłynie na prawa i wolności innych. Dostępu do danych udzielamy poprzez przekazanie sprawozdania. Realizując prawo dostępu do danych nie przekażemy Państwu kopii zgromadzonej dokumentacji.
Jak skorzystać?
1) Złóż podanie. Dane kontaktowe znajdują się wyżej.
2) Wskaż swoje dane identyfikacyjne. Może to być np. imię i nazwisko.
3) Wskaż swoje dane kontaktowe. Może to być np. adres poczty e-mail albo adres do korespondencji.
4) Określ swoje żądanie. W treści podania napisz, że składasz wniosek o dostęp do swoich danych osobowych.
Prawo do sprostowania danych
Możesz poprawić nieprawidłowe informacje na swój temat, zaktualizować nieaktualne oraz uzupełnić brakujące.
Przed dokonaniem sprostowania będziemy sprawdzać prawdziwość i poprawność podawanych przez Państwa danych osobowych. W tym celu poprosimy o okazanie odpowiedniego dokumentu lub wykonanie wskazanej czynności.
Jak skorzystać?
1) Złóż podanie. Dane kontaktowe znajdują się wyżej.
2) Wskaż swoje dane identyfikacyjne. Może to być np. imię i nazwisko.
3) Wskaż swoje dane kontaktowe. Może to być np. adres poczty e-mail albo adres do korespondencji.
4) Określ swoje żądanie. W treści podania napisz, że składasz wniosek o sprostowanie swoich danych osobowych.
5) Wskaż dokładnie które informacje na swój temat uznajesz za błędne lub nieaktualne albo wskaż brakujące informacje.
Prawo do usunięcia danych
Możesz poprosić nas o skasowanie Twoich danych osobowych.
Prawo do usunięcia danych przysługuje wyłącznie, gdy:
1) Państwa dane osobowe nie są nam już potrzebne do osiągnięcia naszych celów albo
2) wnieśliście Państwo sprzeciw, który okazał się być słuszny albo
3) Państwa dane osobowe są wykorzystywane niezgodnie z prawem albo
4) w konkretnym przypadku spoczywa na nas prawny obowiązek usunięcia Państwa danych osobowych.
Odmówimy Państwu prawa do usunięcia danych, gdy:
1) Państwa dane osobowe będą nam niezbędne do wywiązania się z obowiązku prawnego albo
2) Państwa dane osobowe będą niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Jak skorzystać?
1) Złóż podanie. Dane kontaktowe znajdują się wyżej.
2) Wskaż swoje dane identyfikacyjne. Może to być np. imię i nazwisko.
3) Wskaż swoje dane kontaktowe. Może to być np. adres poczty e-mail albo adres do korespondencji.
4) Wskaż dokładnie zakres danych osobowych, które mają zostać usunięte. Mogą to być poszczególne informacje albo wszystkie dane osobowe, zgromadzone w związku z zawartą umową.
5) Uzasadnij swoje stanowisko. Pomoże nam to prawidłowo ocenić Twoje żądanie.
Prawo do ograniczenia przetwarzania
Po ograniczeniu przetwarzania Państwa danych osobowych możemy je nadal wykorzystywać wyłącznie w następujących celach:
1) przechowywania;
2) ustalenia i dochodzenia roszczeń oraz obrony roszczeń;
3) ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej.
Jeżeli będziemy chcieli wykorzystać Państwa dane osobowe do realizacji jakichkolwiek innych celów będziemy musieli uzyskać Państwa zgodę.
Możecie Państwo skorzystać z prawa do ograniczenia przetwarzania z uwagi na co najmniej jedną z poniższych okoliczności:
1) kwestionujecie Państwo prawidłowość danych osobowych – ograniczymy przetwarzanie na okres pozwalający sprawdzić prawidłowość Państwa danych albo
2) Państwa dane osobowe są wykorzystywane niezgodnie z prawem lecz sprzeciwiacie się Państwo ich usunięciu, żądając w zamian ograniczenia przetwarzania albo
3) nie potrzebujemy już Państwa danych osobowych do osiągnięcia naszych celów, ale są one niezbędne Państwu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
4) wnieśliście Państwo sprzeciw – ograniczymy przetwarzanie do czasu ustalenia jego zasadności.
Jak skorzystać?
1) Złóż podanie. Dane kontaktowe znajdują się wyżej.
2) Wskaż swoje dane identyfikacyjne. Może to być np. imię i nazwisko.
3) Wskaż swoje dane kontaktowe. Może to być np. adres poczty e-mail albo adres do korespondencji.
4) Określ swoje żądanie. Napisz, że żądasz ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych.
5) Uzasadnij swoje stanowisko. Pomoże nam to prawidłowo ocenić Twoje żądanie.
Prawo do sprzeciwu
Posiadacie Państwo prawo do sprzeciwu, gdyż wykorzystujemy Wasze dane osobowe do realizacji celów, które wynikają z naszych uzasadnionych interesów prawnych. Naszym interesem prawnym jest prowadzenie marketingu rozumianego jako promocja naszych produktów oraz zapewnienie możliwie najlepiej obsługi klienta. Osiągamy to między innymi dzięki ułatwieniu Państwu możliwości kontaktu. Wykorzystujemy Państwa dane osobowe w celach marketingowych. Jesteśmy zobowiązani do uwzględnienia każdego Państwa sprzeciwu.
Jak skorzystać?
1) Złóż podanie. Dane kontaktowe znajdują się wyżej.
2) Wskaż swoje dane identyfikacyjne. Może to być np. imię i nazwisko.
3) Wskaż swoje dane kontaktowe. Może to być np. adres poczty e-mail albo adres do korespondencji.
4) Wskaż dokładnie którym celom przetwarzania danych osobowych się sprzeciwiasz.
5) Uzasadnij swoje stanowisko, aby zwiększyć szanse na pozytywne rozpatrzenie sprzeciwu. Opisz na czym polega szczególny charakter sytuacji, w której się znajdujesz.
Prawo do wycofania zgody na marketing bezpośredni oraz przesyłanie informacji handlowej
Możecie Państwo w każdej chwili wycofać zgody na prowadzenie działań marketingowych oraz przesyłanie informacji handlowych. W tym celu należy złożyć nam udokumentowane oświadczenie w tej sprawie – np. w wiadomości zwrotnej na naszą odpowiedź dotyczącą zgłoszenia albo wykorzystując do tego formularz kontaktowy. Wycofanie zgody wywołuje skutek od momentu skutecznego przedłożenia z kierunkiem na przyszłość. Oznacza to, że nie wpływa ono na zgodność z prawem działań marketingowych oraz przesyłania informacji handlowych w okresie, gdy Wasza zgoda obowiązywała.
Jak skorzystać?
1) Złóż podanie. Dane kontaktowe znajdują się wyżej.
2) Wskaż swoje dane identyfikacyjne. Może to być np. imię i nazwisko.
3) Wskaż swoje dane kontaktowe. Może to być np. adres poczty e-mail albo adres do korespondencji.
4) Złóż oświadczenie o wycofaniu zgody, oznaczając jej rodzaj.
Prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
Możecie Państwo powiadomić organ nadzorujący przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych o naruszeniu prawa. Polskim organem nadzoru jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Jak skorzystać?
Skontaktuj się z Urzędem Ochrony Danych Osobowych.
Czy podanie danych osobowych jest konieczne
Poniżej prezentujemy informację na temat tego czy macie Państwo obowiązek podania swoich danych osobowych. Wyjaśniamy także jakie będą konsekwencje odmowy podania danych.
Użytkownicy strony, którzy przesyłają swoje zgłoszenia za pomocą formularza kontaktowego
- Czy muszę podać dane: aby skontaktować się z nami musisz podać swój adres e-mail oraz wprowadzić treść zgłoszenia. Podanie wszelkich innych danych jest dobrowolne.
- Konsekwencje odmowy: jeżeli nie podacie Państwo adresu e-mail oraz treści zgłoszenia nie będziecie mogli przesłać nam wiadomości. Odmowa podania numeru telefonu zawęzi drogę komunikacji wyłącznie do poczty e-mail. Odmowa podania danych identyfikacyjnych uczyni naszą komunikację mniej naturalną i spersonalizowaną, a bardziej bezosobową. Nie wpływa to jednak na możliwość skorzystania z formularza kontaktowego.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany. Wszelkie dotyczące Państwa decyzje podejmują ludzie – pracownicy odpowiedzialni za prowadzenie spraw opisanych w Polityce prywatności. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji polega na prawomocnym rozstrzyganiu spraw przez algorytm sztucznej inteligencji.
Profilowanie
Nie dokonujemy profilowania. Profilowanie to forma automatycznego wykorzystywania danych osobowych do oceny wybranych cech człowieka na podstawie zgromadzonych o nim informacji.