Anatomia zapachu
Technologia
Zimna dyfuzja
Zimna dyfuzja jest to technologia, dzięki której w niebywale precyzyjny i innowacyjny sposób równomiernie wypełniamy zapachem zarówno małe przestrzenie, jak i duże obiekty handlowo-usługowe. Jest ona wykorzystywana w aromamarketingu, w celu tworzenia niepowtarzalnej atmosfery we wnętrzu.
Zimna dyfuzja
Proces tworzenia aury we wnętrzu
Dyfuzor zapachowy rozbija olejek eteryczny do postaci suchej mgiełki zapachowej o maksymalnej wielkości od 0,2 do mikrometra, tworząc lotną mgiełkę, którą za pomocą wysokiego ciśnienia, jest równomiernie rozprowadzana po pomieszczeniu. Cząsteczka, która powstała w technologii zimnej dyfuzji jest około sto razy lżejsza od cząsteczki aerozolu, dzięki czemu z łatwością łączy się z powietrzem, tworząc aromatyczną magię we wnętrzu.
Zalety technologii
Najskuteczniejsza metoda aromatyzacji wnętrz
Zimna dyfuzja to technologia, która utrzymuje jakość zapachu, nie naruszając jego spoistości. Kompozycja zapachowa zachowuje wszystkie cenne parametry olejków eterycznych. Mikrocząsteczki zapachu nie osiadają na powierzchniach, a łączą się z powietrzem i razem z nim unoszą się, stopniowo uwalniając woń. Jest to najbardziej wydajny, efektowny oraz ekonomiczny osób aromatyzacji pomieszczenia z wszystkich dostępnych na rynku.
Aromamarkeitng to skuteczny sposób na tworzenie więzi z klientem.
Wprowadzamy innowacyjność w sposobie kreowania przestrzeni. Dzięki ogromnej liczbie badań i dużemu doświadczeniu twórców naszych zapachów, możemy dać Ci innowacyjny produkt, który będzie miał korzystny wpływ na Twój biznes.
„88% ludzi podaje zapach jako wskaźnik czystość środowiska – lub jej brak” - Harris Interaktywna ankieta
Komfortowa atmosfera da Twoim klientom poczucie bezpieczeństwa.
Klient zostanie w Twojej przestrzeni dłużej, kupi więcej, a także będzie miło wspominał spotkanie z Twoją marką. „Przyjemny zapach może sprawić, że klienci zostaną dłużej i zechcą wydawać więcej”.
Universite de Bretagne-Sud
Indywidualnie dobrany zapach Twojego biznesu, wyniesie Twoją komunikację marketingową na wyższy poziom.
Badania wykazały, że 100 razy bardziej zapamiętamy coś, co poczujemy, od tego, co dotkniemy lub zobaczymy. Przyjemne zapachy mogą poprawić nastrój aż o 40%. Info.: Wlahos, 2007