Blog
Pachnący marketing - skuteczny sposób na zapadnięcie w pamięci klientów.
Czym jest marketing zapachowy? Odpowiedź w poście.
Aromatyczny branding
Aromatyzacja, zwana także aromamarketingiem, to proces dodawania zapachu lub tworzenia zapachu w przestrzeni, który może przyczynić się do kreowania pozytywnych doświadczeń klientów i zwiększenia rozpoznawalności Twojej marki poprzez skojarzenie klienta danego zapachu z Twoim miejscem. Aromamarketing ma wiele zastosowań, w tym poprawę atmosfery w sklepach i restauracjach, ale także aromamarketing wykorzystywany jest w branży hotelarskiej, klinicznej, czy w siłowniach gdzie zapach ma równie istotną rolę. Poprawia jakość powietrza poprzez aromatyzację i/lub neutralizację przykrych zapachów oraz przyciąganie klientów właśnie poprzez wspomniane działania aromamarketingowe.
Zastosowania aromamarketingu nie mają ograniczeń, bo w każdej branży gdzie są klienci, możemy zwiększyć ich satysfakcję i wpłynąć na decyzyjność zakupową.
Aby skutecznie wykorzystać aromatyzację w biznesie, ważne jest wybieranie odpowiedniego zapachu i stosowanie go we wszystkich aspektach biznesu, a to właśnie jest w stanie zapewnić Ci aromasystem - Ty prowadź biznes najlepiej jak potrafisz, my zapewnimy Ci odpowiedni poziom satysfakcji Twoich klientów poprzez aromamarketing. Aromatyzacja powierzchni, to świetna strategia biznesowa odbywająca się poprzez technologię zimnej dyfuzji zapachów do Twojego miejsca pracy lub miejsca, gdzie sam przyjmujesz klientów. Zwiększ ich satysfakcję z aromamarketingiem!